4 Şubat 2016 Perşembe

KUMAŞLARIM

kumaslarim
Elimde hangi kumaşlar varmış birlikte inceleyelim....
.Kumaş denen illet güzel şey.Böyle kumaş dolabını açıp izlemek gibi hobilere neden olabilir kendileri.Bir tanıdığım bir yere gitse istediğim ilk şey kumaş siparişi geçmek.Dikmek için çok zamanım olmasa da o kumaş dolaba yerleştirilecek !!



kumaslarim

Bu kumaşı çok beğeniyorum.Ben çocukken yaşlı bir komşumuz vardı o vermişti.O gün bugündür duruyor.Tok bir kumaş masa örtüsü , kırlent yapılabilir.Kumaş fazla olsaydı fon perde yapmak isterdim.



cicekli kumas
Bu kumaş ile kuzenimin kızına pijama dikmeyi düşünüyorum.Yazlık ince , hafif bir kumaş.


floral kumas
Bu kumaşı annem verdi.Güzel yazlık bir ceket ve etek olabilir diye düşünüyorum.Evet evet bundan kendime bir etek ve ceket dikmeliyim.

pazen kumas
Bu cici pazen kumaşı babannem verdi.Kıyamadım bu kumaşa. Hiçbişey yapmadım daha bekliyor böyle.Ne yapabilirim bu kumaşla.Öneriniz var mı?


penye kumas
Bu penye kumaşı annem Kayseri den almış .Kendilerine pijama dikecekmişim :)  tabi kendime de bir pijama dikeceğim. Ayrıca kumaşın desenine bayıldım.
penye kumas
Bu kumaşı da İstanbul Kadıköy Cuma Pazarından almıştım kuzenimle.Yaklaşık 4 m civarında ve fiyatı da 2 TL :) 
Kadıköy Cuma Pazarı kumaş cenneti sanki.Fiyatlar çok çok uygun. Dikiş , aksesuar adına aradığınız türlü türlü malzemeleri bulabileceğiniz bir pazar.




kumaslarim
Bu da ne olacağı belli olmayan böyle bir kumaş.



krep kumas
Evet bu kumaşımz da krep bir kumaş . Bu kumaşla da anneme etek ve elbise dikilecek.


2 yorum:

  1. Babaannenizin verdiği kumaş 3 mt ise harika bir elbise değil ise tunik olabilir 😊

    YanıtlaSil
  2. Kumaş pazen olduğu için kararsızım 😊 bebek kundagi için boyutları daha uygun gibi.Açıkçası bu kumaşa kiyamiyorum o da ayrı bir konu😆

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Blogumda durmasını istemediğim eleştiriyi aşan yorumları onaylamıyorum.

acemiterzi89@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.