7 Şubat 2016 Pazar

ÇOCUK PİJAMASI NASIL DİKİLİR ? PART-1





COCUK PIJAMASI NASIL DIKILIR


Çocuk Pijaması Nasıl Dikilir ? Merak edenler için bol resimli , açıklamalı şekilde anlatmaya çalıştım.
































Dikiş dikmeye yeni başlayanlar için en iyi tercihlerdendir pijama dikmek. Kendine , çocuğuna ,arkadaşına dikilebilecek çok kolay bir dikiştir pijama.Hele yeni başlamışsanız bu işlere en keyifli halidir dikişin. Bende kuzenimin kızı zümra için bir pijama dikiyorum. Hadi artık başlayalım mı ?



COCUK PIJAMASI NASIL DIKILIR
Öncelikle kumaşımızın bir kenarını katladım.Katladığım kumaş katına pijamayı yerleştirdim.Pijamanın ağ kısmı kumaş katında değil,ön yüzünü kumaş katına yerleştiriyoruz.



COCUK PIJAMASI NASIL DIKILIR
Pijamamızı yerleştidikten sonra 2 cm civarında (isterseniz biraz daha geniş olması için daha fazla pay bırakabilirsiniz ya da pijama ile aynı hizada sabunla geçerek kalıbınızı çıkarabilirsiniz.Bu sizin kendi tercihinize kalmış.) dış kısmından sabunla çizerek kalıbımızı elde ediyoruz.



COCUK PIJAMASI NASIL DIKILIR
Evet kalıbımız gördüğünüz gibi ortaya çıktı. Sabun çizgimizin 2 cm dışından makasla kesiyoruz.Dikişimizi dikerken bu çizmiş olduğumuz sabun çizgilerinin üzerinden giderek dikişimizi tamamlayacağız.


COCUK PIJAMASI NASIL DIKILIR
Evet pijamamızın bir parçası ortaya çıkmış oldu. Ben çizim yaparken pijamanın boyunu daha uzun bıraktım.Prova yaparken boyunu ayarlayacağım.


COCUK PIJAMASI NASIL DIKILIR
Kesmiş olduğumuz parçayı açtığımızda bu şekilde olacak.



Bir sonraki postta görüşmek üzere.






2 yorum:

  1. Merhaba sizde benim gibi yeni bloggersiniz:) nerde yeni blogger görsem heyecanlanirim yalnız olmadığını bilmek ne güzel .
    Çok güzel işler çıkaracaksınız belli . Takipteyim sizi
    Bende beklerim bloguma (∩_∩)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Tülay hanim.Blog umum ilk yorumunu da aldım sizden.Biz birlikte güçlüyüz ,birlikte gelisecegiz,birbirimizden öğreneceğimiz çok şey var eminim☺takipte yim. .

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Blogumda durmasını istemediğim eleştiriyi aşan yorumları onaylamıyorum.

acemiterzi89@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.