2 Şubat 2016 Salı

ENGLISH HOME ALIŞVERİŞİM

Bu aralar bende bir Englısh Home takıntısı aldı başını gidiyor.Siteyi ve indirimleri yakınen takip ediyorum.Hele ki yeni evlenecekler , evinde yenilik yapacaklar için on numara. Englısh Home da neler almışım yakından inceleyelim.

Luca Nakisli Yuz Havlusu
Luca Nakışlı Yüz Havlusu 50x80 cm. Mint yeşili renginde soft renklere sahip pembe nakışı ve danteliyle gönlümün sultanı olduğunu söyleyebilirim.Kendisi burada


Luca Nakisli Yuz Havlusu
Banyonuz için sade bir dokunuş isterseniz bu model iyidir iyi :)


Rosette Nakıslı El Havlusu
Rosetta Nakışlı El  Havlusu.30x45 cm.Şeker gibi pembe renginde.Her iki kenarında da ponpon var.Bu el havlusunun yüz havlusunu da aldım.

Rosetta Nakıslı El Havlusu
Rosetta Nakışlı El Havlusunun nakış kısmı bu şekilde işlenmiş.Kendisi burada.



Mınt Rose Nakıslı El Havlusu
Mınt Rose Nakışlı El Havlusu 30x50 cm. Etamin işlemeli bir model.



Mınt Rose Nakıslı El Havlusu
Havlunun nakışlı kısmı bu şekilde gül desenli ve beyaz renkli bir fiyonk var.


Butterfly Dantelli El Havlusu
Butterfly Dantelli El Havlusu.Şekerden hiçbir farkı olmayan bu el havlularını mutfağımda kullanmayı düşünüyorum.





Soft Kokulu Mum
Englısh Home Soft Kokulu Mum. Kalın bir su bardağını andıran cam bardak içinde hoş ve mistik kokulu bir mum.         Kendisi burada


Englısh Home Havlu


Yumuşak dokusuyla , renk ve desenleriyle ben bu havluları çok beğendim.

Sizlerde beğendiniz mi ?

Eğer sizlerde alışveriş yapmak isterseniz buradan alışveriş yapabilir,ürünleri inceleyebilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Blogumda durmasını istemediğim eleştiriyi aşan yorumları onaylamıyorum.

acemiterzi89@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.