7 Şubat 2016 Pazar

BUGÜN NE GİYDİM ?


YESİL ETEK
           Yeşil Bluz - ParkHande / Yeşil Etek - Peron

                                                       

 Bugün iki arkadaşım oturmaya gelecekti. Bende açtım dolabımı ne giysem ?
































Bu yeşil tonlarındaki bluz ve eteğimi çok seviyorum. Bluz tunik şeklinde.Ben tunik olarak değil eteğin iç kısmına yerleştirerek kullandım.Bu arada yandaki fular tam belli olmasada beyaz renkli ,küçük pembe çiçekleri ve mint yeşili ponpon şeritleri olan bir fular.

YESİL BLUZ
Yeşil Bluz - ParkHande  


Sizler de bu kombini beğendiniz mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Blogumda durmasını istemediğim eleştiriyi aşan yorumları onaylamıyorum.

acemiterzi89@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.