22 Aralık 2017 Cuma

DÜĞÜN / NİŞAN / SÖZ / LOHUSA TACI NASIL YAPILIR?

Söz, nişan ,düğün, lohusalık gibi özel günlerde fotoğraf çekimi için güzel bir alternatif taçlar.Özel gün kullanımı dışında yaz-kış  tamamlayıcı aksesuar olarak kullanarak şıklığınıza şıklık katabilirsiniz.
Kendim için hazırlamış olduğum tacın yapım aşamalarına beraber bakalım.

lohusa tacı



lohusa tacı
Malzemelerimiz: 1 demet çiçek,pense,kendir ipi,silikon tabancası,makas,ve taslağı oluşturacağımız kafa genişliğine uygun bir taç,tel ya da profil



lohusa tacı
Demet halinde olan çiçeği çiçeklerin dip kısımlarından ayırıyoruz.


lohusa tacı
Kafa ölçümüze uygun olan tacımızı kendir ipi ile sıkı şekilde doluyoruz.Dolama işi bittikten sonra başlangıç noktasındaki ip ile bitiş noktasındaki ipi sıkıca düğümlüyoruz ve silikon yapıştırıcı ile sıkılaşırmak amacıyla yapıştırıyoruz.

lohusa tacı
Bundan sonrası artık sizin hayal dünyanıza ve kullanmak istediğiniz şekle göre tasarlama kısmı.Ben bu şekilde yapraklar ile alt taslağını oluşturdum, yaprakların arkasına sıcak silikon sıkarak taca yapıştırdım.

lohusa tacı
Çiçekten çıkan parçaların arka kısımlarına silikon yapıştırıcı sıkarak düzenlemeye devam ediyoruz.:)







lohusa tacı




Sizler de kendinize arkadaşlarınıza bu taçlardan yapabilir hediye edebilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Blogumda durmasını istemediğim eleştiriyi aşan yorumları onaylamıyorum.

acemiterzi89@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.