21 Nisan 2016 Perşembe

POLO YAKA TİŞÖRTÜN HAKİM YAKA'YA DÖNÜŞÜ
















































                                                                                              




























Yeni bir DIY projesi ile karşınızdayım efendim :)
 beyaz renkli lacivert yakalı polo tişörtünün yakasına çamaşır suyu dökülmesi sebebiyle kullanılamayacak olan bir tişört ile ne yapabilir diye düşünürken.....
POLO YAKA TİŞÖRTÜN HAKİM YAKA'YA DÖNÜŞÜ



Dedim yakayı çıkarıp hakim yaka bir tişörte çevirebilirim.Haydi hanımlar buyrun nasıl yapmışım...
POLO YAKA TİŞÖRTÜN HAKİM YAKA'YA DÖNÜŞÜ
Tişörtümüz bu :) 



POLO YAKA TİŞÖRTÜN HAKİM YAKA'YA DÖNÜŞÜ
Maket bıçağı ile tişörte zarar vermeyecek şekilde yakayı çıkarıyorum.Sizler ilik açıcı ile de yakayı çıkarabilirsiniz.



POLO YAKA TİŞÖRTÜN HAKİM YAKA'YA DÖNÜŞÜ
Tişörtün yakasını çıkarttıktan sonra yaka kısmındaki dikiş paylarını içeri kıvırarak iğneledim.


POLO YAKA TİŞÖRTÜN HAKİM YAKA'YA DÖNÜŞÜ
Dikiş makinemiz ile tişörtümüzün yüzünden dikiyoruz ve açıklığı kapatıyoruz.

POLO YAKA TİŞÖRTÜN HAKİM YAKA'YA DÖNÜŞÜ
Tişörtümüzün şu anki ve eski hali. Before-After :)


POLO YAKA TİŞÖRTÜN HAKİM YAKA'YA DÖNÜŞÜ
Tüm işlem basamaklarımız burada gördüğünüz gibi.



POLO YAKA TİŞÖRTÜN HAKİM YAKA'YA DÖNÜŞÜ
Tişörtümüz yakayı çıkartıp diktikten sonra kullanıma hazır.


Sizlerde yakası yıpranan ya da leke açıcı gibi kimyasallarla rengi açılan yakalarda bu şekilde uygulama yapabilirsiniz.

Hadi kalın sağlıcakla..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Blogumda durmasını istemediğim eleştiriyi aşan yorumları onaylamıyorum.

acemiterzi89@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.