18 Ocak 2016 Pazartesi

BURDA DERGİSİ 2016 OCAK SAYISI

Merhabalar,

2016 Burda Dergisi  Ocak sayısı çoktandır piyasaya çıktı. Hatta Şubat sayısı bile bayilerde.Hadi bakalım dikiş severler ,moda takipçileri ,meraklılar hep birlikte Burda Dergisi Ocak sayısını inceleyelim.


burda ocak 2016 sayısı
Bu tulum hem modeliyle hem kumaşıyla favorim.



burda ocak 2016 sayısı
Yaz ayları için uçuş uçuş hafif bir elbise.Tabi kumaş seçimi çok önemli.

burda ocak 2016 sayısı
Bu da büyük bedenler için klasik elbise modellerinden.Sade ve hoş bir model.

burda ocak 2016 sayısı
Kaban çok güzel lakin bu köpeklere bayıldım :)

burda ocak 2016 sayısı
Soğuk havalarda trekking sırasında giyilebilecek spor bir kaban modeli.Genelde spor giyinen biri olarak bu model tercihlerim arasında.

burda ocak 2016 sayısı
Bu da çok floral bir pantolon. Zayıf kişilerde daha asil durduğunu düşünüyorum.Pantolon dikmediğim için diyorum ki zor zanaat :)

burda ocak 2016 sayısı

burda ocak 2016 sayısı

burda ocak 2016 sayısı

burda ocak 2016 sayısı

burda ocak 2016 sayısı
Evet evet bu sayı alınmalı....
Sizce ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Blogumda durmasını istemediğim eleştiriyi aşan yorumları onaylamıyorum.

acemiterzi89@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.